۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۳

نرم افزار چندرسانه ای صهیونیسم شناسی منتشر شد

نرم افزار چندرسانه ای صهیونیسم شناسی منتشر شد

نرم افزار صهیونیسم شناسی که حاوی تاریخچه، اهداف و اقدامات رژیم صهیونیستی در طول چندین دهه تجاوز به فلسطین اشغالی است؛ از سوی فرهنگسرای قرآن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ این نرم افزار دارای 6 بخش؛ دوره صهیونیسم شناسی، آلبوم تصاویر، کتابهای الکترونیکی، اسلایدها، کلیپ ها و کتاب شناسی است و در بخش دوره صهیونیسم شناسی کلیپهای صوتی- تصویری و متن سخنرانی اساتید برجسته دوره صهیونیسم شناسی که در آذرماه 1390 در فرهنگسرای قرآن برگزار شد؛ قرار دارد.

در این دوره ها احمدرضا روح الله زاد با موضوع "مسئله فلسطین و روند اشغال"، سیداحمد شجاعی با موضوع "صهیونیسم و وجوه چهارگانه"، علیرضا سلطانشاهی با موضوع "هولوکاست"، دکتر حسین علایی با موضوع "فروپاشی صهیونیسم"، محمد ایرانی با موضوع "لابی صهیونیسم"، حسین رویوران با موضوع "بیداری اسلامی"، محمدصادق کوشکی با موضوع "ایران و مسئله فلسطین" و سیدهادی سیدافقهی با موضوع "صهیونیسم مسیحی" به سخنرانی پرداختند که به صورت فایل های صوتی- تصویری و مکتوب در این نرم افزار گنجانده شده است.
 
در بخش آلبوم این نرم افزار نیز، نزدیک به 1000 تصویر از تصاویر بیت المقدس، مقاومت کودکان، جوانان و زنان فلسطینی در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی، تصاویری از مانورهای نظامی، کاریکاتورها، و شهادت فلسطینیان وجود دارد
 
همچنین متن 18 کتاب الکترونیکی و 21 اسلاید و 24 کلیپ در خصوص فلسطین و رژیم صهیونیستی از جمله محتویات بخش های این نرم افزار است و در آخرین بخش از این نرم افزار بیش از 860 کتاب که در خصوص فلسطین به چاپ رسیده است معرفی شده است.
 
گفتنی است؛ این نرم افزار توسط فرهنگسرای قرآن و با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین طراحی شده و در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه فرهنگسرای قرآن عرضه می شود.
کد خبر 1589388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha